Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Thursday, June 9, 2011

Kau Ni Fiza Baru Nak Post Hari Ni?? Adeh!!

    Al-kisah kami sebuah kumpulan Choral Speaking Sekolah Menegah Kebangsaan Dato Haji Mohd Redza, Seremban Negeri Sembilan.! huhu . Panjang lebar aku menaip name kebanggaan sekolah aku ni.. oke2.. Cerita ini sememangnye sudah ramai yang tahu dan sudah ramai yang dah post kat blog dia org tu haa.. Tapi aku nak jugak post untuk aku nye blog ni! Weh aku punye suke ar. hahah Fiza-fiza bile nak kamu nak berubah! :p

Jeng,jeng,jeng!!!! kalo anda nak bace sila tengok-tengok gambar jap kasi cuci mata kamu sikit.. heheh :-)

posing-posing gurlss!!. :-)
kegembiraan yang tak ternilai. 
medal yang disayangi. hehe(err betol ke aku eja word medal ni?)
kenangan kami semua!


muke - muke kejayaan! :D

Aku amat bersyukur kepada Allah kerana dengan berkat usaha kami selama hampir dua bulan. Kami tak sangka yang nama baik sekolah kami tersenarai dalam TOP 3 pertandingan Choral Speaking peringkat daerah seremban. hehe.. Serius aku betol-betol tak sangka, sebab senior-senior kami yang dulu tak pernah dapat top 3 ni. Lagi pun banyak sekolah - sekolah berKELAS tinggi lagi dari kami yang telah buat persembahan yang lebih baik tau! huhu.. Fiza jangan bangga sangat ye.. hehe.. Aku rase tak payah ar citer panjang-panjang pasal ni sebab semua sudah tau la macam mane perasaan kitaorg waktu tu. Gembira kan, hmm, Tapi dalam gambar korang tengok kitaorg semua pakai medal kan? Tapi time dalam bas hari tu , kitaorg kena pulangkan balik kat cegu sebab cegu kata dia nak tempah lagi beberapa buah medal untuk group simpanan kitaorg yang tak dapat ikut kitaorg sekali buat persembahan . Sian diaorg kan, aku pun bernasib baik dapat masuk pertandingan hari tu, sebab ni tahun last kitaorg form 4 ni lah nak masuk choral speaking tau. 

Ini memori aku masa sekolah menengah , lepas ni aku tak akan dapat pengalaman macam ni lagi dah. Hurm sedih bila kita meningkat dewasa masa zaman anak-anak kita, kita tak dapat nak patah balik. Kau tak percaya? Cuba kau tanya orang yang dah tua-tua ni betapa diaorg rindu nak sekolah balik tau.. Tak lama lagi aku pun macam dia org gak. hehe oke ar. sampai sini cerita untuk hari ni oke? Assalamualaikum! :)

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu