Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Tuesday, June 7, 2011

Nyanyian Sumbang Dalam Kereta

Assalamualaikum,salam sejahtera. peace be upon you.

                 Tadi masa aku tolong startkan  enjin kereta nenek aku. Kereta wira lah kan.. hehe Aku bukak ar radio , then bukak-bukak je ade lagu favourite tu,.. heheh! Lepas tu ape lagi aku nyanyi ar kuat-kuat dalam kereta Aku dan kereta aku jelah yang tahu betapa sUmBaNgnye suara ku ini.. hahah . Lagu yang aku dengar  ni lagu Usher dan Selena Gomez tau.. hehe Tajuk lagu diaorg yang More dan Who says.. heheh korang mesti dah tahu kan? Best time nak start kan enjin kereta tuh. Aku rase macam nak bawak je tau.. hahah .Exceited ni weh, tak sabar nak belaja kereta tahun depan,Tapi itu pun tengok ar orang tua a ku ni bagi ke tidak. Hmm..




Tak ape lah ape-ape pun fiza kena belaja dulu kan?? betol tak? :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu