Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Monday, July 11, 2011

Aku Tak Waras?? Arghh! Tidak!!

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam satu Malaysia kepada semua readers di sini yer! huh!Minta maaf lah ye, kalau tajuk aku hari ni agak mengerunkan korang semua oke?! :-)
Adeh! Aku sudah mula demam ni. Ini mesti disebabkan oleh cuaca yang tak menentu sekarang ni. Kejap hujan, kejap redup, kejap panas, kejap terik, kejap gelap, kejap mendung dan merapu-rapu! haha! Oke tu je le mukadimah nye tuk post kali ni! 
Ini lah Fiza Tiza oke!! :-) 


Bila aku demam, aku tak dapat fikir dengan waras sewaras daku! Aku memang tak dapat fokus pada pembelajaran dalam kelas atau di mana-mana sahaja aku berada (ceh! ayat tak boleh bla tu kot. hahah ). Oke aku tahu aku syok sorang-sorang dan korang tak payah nak ngutuk belakang aku just ngutuk depan aku je. haha Kau tengok,kau tengok aku sudah mula merapu sana sini!  Mata aku mula merah, muka aku mula lesu, badan aku makin panas, segala-galanye ape yang aku rancang kan pun sudah terbantut, bukan nye TERBONTOT ye! Hoho! 
Bak kata orang kita hanya mampu merancang , Allah yang menentu kan nye! Betol tak? Betol tak? Betol tak?  Actually esok, cikgu chemis aku nak tanye setiap pelajar (maksudnye termasuk aku lah kan? ye la, habis tu sape kau?) Aduh aku kena study ar macam ni, kalau tak dapat jawab nanti ape akan jadi?! Ouh fiza oii jangan le fikir bukan-bukan adoi. Aku sudah makin tak waras kot! Aku nak menaip untuk post kali ni pun jari - jemari aku ni terketar-ketar ni haa!
Tapi tak ape, demi blog tercinta aku ni, blog kesayangan aku ni, kekasih gelap aku ni, aku sanggup menaip demi kamu!(ceh ayat!!)  Aduh banyak nye kekaksih gadis itu fiza tiza ni  . Ahahaha! Silalah gelak ketawa ye readers ku sekalian ! Aduh perasan je aku ni, ade ke yang nak bace blog aku ni? hoho itu Allah saja yang tahu kan3?
Minta maaf banyak-banyak untuk posy kali ni sebab penulis nye sedang merapu tahap gaban! Sekain !  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu