Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Friday, July 15, 2011

Allah Maha Penyayang

Assalamualaikum, Salam Satu Malaysia! 
Sebelum apa-apa yang akan terjadi pada masa akan datang bermula dari sekarang! Fiza nak kongsi bersama anda semua sebuah ungkapan atau pun kata-kata yang indah untuk kita semua renung-renungkan kembali.
 Tapi Fiza rase ade ramai yang dah tahu dah tapi Fiza cuma mahu kongsi kan  nye saja bole? Terima Kasih daun keladi . hehehe! Ni nak tau tak ape yang Fiza maksud kan ni? Haa.. silalah bace dan lihat gambar yang ade dibawah ini ye!


Hmm..!! 
So korang semua dah bace kan?! Korang faham kan maksud nya? Ape? Faham? Bagus , Alhamdulillah! Tak sia - sia mak bapak korang hantar pergi sekolah ye.. hehe. 

Fiza dapat ungkapan ni pun dari kawan facebook fiza gak, dan dia dapat dari senaskah surat khabar ni, tapi fiza tak ingat pulak surat khabar ape kan, maybe korang pun dah tahu surat khabar ape kan. Sebab rumah fiza ni tak langgan surat khabar. So kalau ade ape-ape event pun maybe fiza tak tahu. Haha.. 
Oke2! kita balik pada tajuk entri kali ni punye. Fiza suka sangat dengan kata-kata yang ditulis pada ayat tersebut sebab ianya menampakan dan menyata kan bahawa Allah SWT tidak kejam bahkan, sayang pada hamba cipataanNya. Allah juga akan menguji umat manusia dengan daya kebolehan kemampuan seseorang itu untuk menghadapi ujian tersebut. Allah juga suka pada hambaNya yang selalu berdoa memohon  dari Nya. Cinta Allah juga lah yang paling hakiki pada kita semua hambaNya. Sekian! renung-renungkan dan selamat membaca!
Pelangi yang mewarnai awan yang begitu indah! :-) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu