Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Thursday, July 7, 2011

Cute Girl !

Assalamualaikum,

ni gambar masa fiza 4 tahun . 
Haa,, agak-agak siapakah budak comel dalam gambar ni? Hmm. ini fiza lerr.. haha masa ni fiza masih kecil lagi dan masih cumel. Tapi sekarang sudah besar dan sudah tidak cumel macam dalam gambar ni lagi sebab, bila korang tengok gambar ni mesti korang tak percaya ni fiza kan?. Sob..Sob.. sedihnye.
                                                         Heee..... 
 Tapi. tak ape fiza amat bersyukur dengan ape yang telah di kurniakan oleh Allah S.W.T. pada fiza, kalau kita fikir kita ni tak lawa tak comel kan,sebenarnye ade yang lebih (bukan fiza nak mengata tau!) tak seberapa lawa macam kita. Contoh, warga O.K.U tu. haaa. mereka lagi tak bernasib baik macam kita ni sebab mereka mempunyai cacat pada sebahagian anggota badan mereka akibat faktor-faktor tertentu.Fiza bersimpati melihat mereka , fiza fikir balik ape rasanya bila kita ade di tempat diaorang? Ape? Ape perasaan korang semua? So kita semua harus lah menghargai ape yang telah dikurniakan olehNya untuk kita semua yer!
Actually fiza nak update pasal entri kali ni pun saja-saja jep. Sebab fiza sekarang ni dah tak ade idea sangat lerr.. Fiza sekarang busy nak study dan nak cover ape yang belum di cover lagi tu. Hmm.. So korang enjoy la blog fiza tiza ni ye.. Love you all! :-)
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu