Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Sunday, August 7, 2011

Cikgu Siti Asiah

Assalamualaikum wbt,selamat sejahtera, salam Satu Malaysia!

First of all, fiza nak mintak maaf banyak-banyak mesti korang semua benggang kan sebab fiza tak update blgo dalam minggu lepas kan? (Ceh bajet hot je budak ni! macam la ada orang nak baca sangat blog fiza yang tak seberapa ni ) Haha! Oke itu untuk stanza 1. -,-
Kawan ku Nadhrah dan Cikgu Siti Asiah 
 Stanza 2 pula, Fiza sekarang tengah story pasal cikgu asiah kan? Cikgu Asiah ni adalah Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid  di sekolah fiza. (GPK HEM). Ala yang selalu cikgu-cikgu dengan student- student panggail HEM tu, itu lah maksud nye oke? ehh2? ni lawak ke? tak kan? Dah berbalik ape yang fiza nak cerita ni, dua hari lepas iaitu hari jumaat ler kan. Cikgu Asiah ni dapat tawaran bertukar ke sekolah lain. So ada jugak yang sedih, dan nangis pun ada. hehe. 
hiba nye hati bila orang yang kita rapat akan berpisah dengan kita.
 Beliau dah dua tahun mengajar kat sekolah kitaorg tau. First time fiza jumpa dia ni, fiza pun ingat lah yang dia ni garang kan. Tapi rupanye spoting giler dan baik. Walaupun fiza tak adalah rapat dengan cikgu ni. Tapi fiza tau dia macam mane. Sebab ramai kawan-kawan fiza yang rapat dengan dia. Masa hari perpisahan kami pun, kawan fiza nangis dan sebak la.. sebab cikgu ni rapat dengan diaorang dah jadi macam kiranya ibu angkat diaorang lah.
So apa-apa pun kami semua akan mendoakan kesejahteraan cikgu walau dimana jua. Jasa mu tetap akan kami kenang. Setiap pertemuan pasti ada nya perpisahan. Maaf kan kami sekiranya ada buat salah dengan cikgu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu