Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Tuesday, May 10, 2011

zaman remaja...!! or teenagers...

zaman ini adalah zaman manis bagi ku sampai aku dha tua mesti aku akan ingat zaman manis ni kan. Dan zaman ni juga terlampau banyak dugaan bakal menanti aku untuk menghimpit diri ku ini. tetapi zaman ini aku x nak tinggal kan sebab ianya banyak yang bole jadi warna-warni hidup aku. kalo boleh aku x nak tinggal kan zaman sekolah ini sebab kalo time aku dah besar x de sape nak marah kan aku, x de sape nak ajar aku, xde sape yang nak tego aku,x de sape nak suruh aku buat homework, dan x de sape nak aku minat kan... ihihih...

haaa.. aku x nak masa ini berlalu dengan cepat dan pantas sepantas arnab dlm hutan tu, aku sebenarnye nak menikmati zaman sekolah aku dengan sempurna macam orang lain juga tau. aku nak sesuatu yang bole puaskan hati ini... hmmm.. tapi itu semua x akan menjadi kenyataan hurmmm,....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu