Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Thursday, June 2, 2011

Aaaa... Tidak.. Tak Boleh Jadi Ni..

                Aaaaaaaaaa.........!!! hehehehe.. sorry ye tadi aku jerit... hahah nanti korang mesti tak suke perangai aku ni kan.. x pe aku nak tulis ape yang aku suke ko faham?? hehe.. ni tadi haa.. ade pulak cicak dalam bilik ar aku.. bukan cicak kecil tapi besar gak ar.. dalam ... 7 hingga 8 cm gitu ar.. hehe.. badan cicak tu pulak.. dalam lebar modem aku ni haaa... adeh hai.. Terkejut beruk aku di buat ehh.. Nasib baik belum sempat lepas kan ape-ape lagi.. Kalau tak.. hmm.. habis ar... hahah Sesiapa yang baca post ni.. Silalah golak bosar-bosar ye.. hahah sebab memang kelakar sangat-sangat time tu.. oke bubye.. assalamualaikum.. hehe love u all.. :-)

hai.. siapa tu,. hehe happening gurls.. :-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu