Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Thursday, June 2, 2011

Ala... Hari Yang Membosan Kan.. Adeh..!!

Adeh.. hari ni memang aku x tahu nak buat ape , hmm,. cuti sekolah ni rase macam nak kuar tapi rase x boleh.. haha sebab duit tabung aku nak dia masukkan kedalam bank.. adeh.. sebab duit tu patut nye harus di masukkan kedalam bank dah lame dah.. tapi itu lah tertangguh-tangguh.. heheh... So lepas ni tak ade lah nak kuar duit banyak-banyak... ye ar kita kan kena jimat kan duit, nanti lame-lame duit sudah habis dalam bank ape macam.. haha , Aku tak dapat ar nk beli barang yang menjadi kesukaan aku nanti.. adeh, adeh, hahah



                                                       hihi.. teka mana satu Fiza Tiza?? :-)




Serius aku memang tak tahu ape yang perlu dibuat dalam cuti ni, huh! bile sekolah, aku nak cuti , bile dah cuti, bosan nak pegi sekolah... ishhh sebenar nye pegi sekolah ni lah zaman yang paling manis tau korang.. x percaya?? suke hati korang arh... ehehhehe.. aku just bagitau je deh.. haha Nanti masa dewasa nanti tahu lah korang betapa rindu nye nak pegi sekolah tau... aku sekarang pun dah mule rindu kan zaman kanak- kanak aku .. sob,sob, heheh time tu kau tengah comel.. hehe nanti-nanti lah aku upload imej aku time aku kanak-kanak ea.. oke sampai sini je cite untuk hari ni.. hehe assalamualaikum!!!! :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu