Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Saturday, June 25, 2011

Dah Empat Bulan Dah

       Assalamualaikum,

       Salah seorang rakan aku ni , dia memang baik,suke bagi aku advice dan kiranya boleh jadi kawan baik yang sejati lah kan.Dia sekolah lain laa. Tapi kitaorang ni boleh juga dikatakan rapat gak la. Nak tahu macam mane kitaorg rapat? Haaa.. Ni ade satu rahsia nak dia kongsi bersama anda. Kitaorang guna telefon rumah ar.. Hahaha.. sebab tu lah.. bil melambung naik.. haha.. Tapi aku memang sayang kan kawan aku tu, ape yang menarik tentang dia, dia memang baik sangat,dia ni memang faham perasaan aku sebagai seorang kawan sejati,lepas tu dia ni pandai dan cun pulak orang nye.. hehe!..

Meilie sebelah kiri yang pakai beg pink tu..! Dia ni Chinese gurl! hehe. 

Aku jumpa dia kat sekolah tiga hari lepas tau, sebab time tu sekolah lama dia ade hari kantin. So dia dengan geng-geng dia yang lain pergi la kan. And aku pun join ar sekaki itu pun dia ni yang ajak aku tak kan nak tolak pelawaan best fren sendiri kot. Dia lah yang belanja aku pada hari tu. Sebab aku ni pulak lupa nak bawak duit lebih lak time tu. Adeh hai. Tak ape lah Meilie satu hari nanti aku akan tolong kamu balik ! Tapi perjumpaan kitaorang ni sekejap jer.. Yela , aku habis kelas pada hari tu lambat la.. Tapi nak buat macam mana kan. Aku harap aku dapat jumpa dia sekali lagi , InsyaAllah.

Yang paling terkilan nye sekali ni, aku tak dapat tangkap gambar dengan dia. Disebabkan masalah teknikal lah ni. Adeh, yang aku dapat amik gambar dia ni dari facebook dia lah. Kesian kan aku? hehe..

ini gambar dia masa majlis anugerah pelajar cemerlang dulu.
(err ade siapa-siapa yang berkenan?)
Err.. kepada semua kawan aku yang diluar sana.. (cehwah.. macam lah ramai sangat kawan aku ni). haha.
Aku bukan tak nak buat entri pasal korang oke? Aku buat yang kali ni sebab, aku baru je jumpa dia, dah lama tak nampak muka dia.  InsyaAllah nanti entri yang akan datang aku akan buat pasal kamu oke sayang?? heheh.. :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu