Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Saturday, June 25, 2011

Hari Sukan di SMK Dato Haji Mohd Redza

            Hari sukan pada tahun ini jatuh pada bulan Jun 2011. Lambat nya, tapi bukan sekolah aku jer, banyak lagi sekolah lain yang lambat buat hari sukan. Aku tanya lah pada cikgu-cikgu kat sekolah aku, kenapa lambat sangat buat hari sukan. Korang nak tau tak cikgu jawab ape? Sebab kementerian pelajaran yang dah tetap kan. Lagi pun minggu sukan kitaorang ni bejalan dalam seminggu dari hari isnin - khamis. So bermamcam lah aktiviti yang di lakukan oleh guru-guru disekolah aku ni..

Dah-dah aku tak nak cerita panjang-panjang just tengok gambar - gambar kat bawah ni.

ini peserta acara larian .. berapa meter aku tak ingat



bersiap sedia..



ini sukaneka untuk cikgu-cikgu pada hari sukan lepas



ini permainan isi air dalam botol..





ini pasukan silat sekolah kami...


di bimbing oleh cikgu Zulkifli Sahaini..


posing!!! :-)
Itu saja lah gambar yang aku ade untuk hari sukan ini.. Aku malas nak tangkap banyak-banyak, buat habis kodak je. hahah.. Oke sampai sini jep entri aku kali ni, Assalamualaikum.. :-)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu