Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Tuesday, June 7, 2011

Edit,Edit and Edit.. huhu

Assalamualaikum, selamat sejahtera , peace be upn you.! :-)

                      Huh! letih la semalam online punye lama tau. Kau nak tau aku buat ape? Haaa. ni haa aku edit-edit gambar ar untuk blog aku ni. Ye la kan. Orang yang ade blog ni perlu lah hias-hias sikit kan? Supaya orang lain suka nak baca blog kita lagi kan? Betol tak? Kalau tak betol tu, errr.. Aku pun tak tahu ar.. Hahahah...!

                       Ehh2.. aku ni gelak-gelak pulek.. huhu. Well aku ni kiranye orang suka gelak dan ketawa. Tapi jangan ar melampaui batas nanti burok roman eah.. haha. Aku hope follower aku ni bertambah lah ye. Sape-sape yang sudi jadi follower aku , aku terima seada nye la.. Tapi kalau tak nak jadi follower aku pun tak ape aku  tidak paksa orang. Gila ko nak paksa orang jadi follower ko. Kalo citer blog ko best tak ape ar.. haha ! 

                       OKeh!!! mari sini tengok salah satu gambar aku , yang aku dah edit kan kat picnik.com..
Sebenarnye banyak lagi tapi malas pulek nak upload . Haha , fiza ni pemalas ar.. oke enjoy you reading! erkk betol ke ape aku cakap ni? huhu . 


                                                      cantik tak?? heheh biasa-biasa je beb!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu