Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Sunday, June 5, 2011

Saya Bangga Menjadi Warga Malaysia

Gadis Itu Fiza Tiza...!! =)
           
                     SAYA BANGGA MENJADI ANAK WARGA MALAYSIA.. huhuhu... Bersyukur kehadrat illahi atas kurniaan-Nya. Aku amat bersyukur keranan menjadi slah seorang warga Malaysia di dalam keadaan aman dan damai. Hmm.. jika dia bandingkan dengan negara-negara lain kan.. Bumi Malaysia lebih bertuah dari negara-negara lain tau. Belajar pun ramai yang nak support. Aku lebih beruntung dari yang lain laa..

                       Oleh itu saya, (NHBNT) short form.. heheh iaitu nur hafizah binti nikrul tarmizi bin awalluddin bin majid.. Errr sori tu je yang aku ingat heheh.. Saya ingin mengharum kan nama baik Malaysia ini.. Saya juga ingin berbakti kepada Bumi ciptaan Allah.SWT ini.. Saya juga ingin menjadi orang yang berjaya tau.. hee So dengan berkat doa nenek ku yang tersayang Ramlah Binti Mohd Shah dan rakan-rakan yang sentiasa bagi sokongan dan nasihat kepada aku. Aku harap aku dapat menjadi kan realiti ape yang aku mimpi kan selama ini.. Amin.. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu