Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Wednesday, June 15, 2011

Gegaran Kecil

            Huh!.. Pagi semalam la, dalam pukul 8 lebih kurang macam tu. Aku tengah belaja dalam kelas Tingakatan 4 Azam. Kelas aku ni berada agak tinggi dan blok yang paling tinggi dalam sekolah SMKDHMR ni. Bangunan ni atas bukit ar tau. Ishh.. banyak nye aku jelas kan ni.. haha kadang-kadang kauorang pun penat nak baca kan? Adeh hai. Err sori sebab baru post hari ni kot.. hehe :-)

              OkE-oKe, sambung cerita ni balik time ni kami semua tengah belaja subjek Sejarah tau. Ini subjek lemah aku tau.. Adeh.. Tapi yang pasal tamadun Islam tu haa. Den boleh ar sebab den suko bolaja tontang ehh.. heheh.Aku tengah kusyuk mendengar guru sejarah ku bercerita la. Sebab dia ni memang suka bercerita dan aku pun suka menjadi pendengar yang setia..! So, syok-syok la dengar kan. Tiba-tiba aku feel something different la. Aku ingat kan aku sendiri yang rasa kerusi aku bergoyang-goyang, sebab aku tengah gerak-gerak kaki sikit kat meja aku, sebab aku ni orang tak reti duduk diam gak. Kalau time aku tengah rajin laa haa.. Semua aku nak buat , tapi time aku tengah malas err.. Tolong jangan mintak tolong aku lerr.. Tapi kalau benda itu penting InsyaAllah akan aku tolong gak ar.. oke? huhu...

              Then aku berhenti lah dari gerak-gerak sikit kaki aku kan,lepas tu aku rasa kerusi aku ni macam goyang-goyang sikit. Aku pun pelik, tapi time tu guru subjek aku tengah syok bercerita so kitaorg just berpandangan antara satu sama lain lerr... Yela takkan nak tegakan hal yang belum pasti kan? Nanti buat malu jer. haha! Tapi time aku rasa tu memang rase ade bergegar la.. Bila kami pelajar perempuan tanya pelajar lelaki kan. Diaorang tak terasa pulak..Maybe diaorg ringan sangat kot.. haha.. Jahat kot mulot fiza ni.

              Oke2! Pendek cerita lah kan, bukan kami je yang merasai itu tetapi cikgu2 kat sekolah pun rasa benda yang sama lah. Tuk-tuk balik je rumah bukak televisyen ade gempa bumi kat Sumatera, dan kat Negeri Sembilan pun ade terasa gegaran yang sama dan waktu nya sama bila kami semua rasa kan . Tapi tak semua yang rasa sebab yang terasa cuma yang berada dalam bangunan tinggi jer kot.. hmm.. oke lah itu je untuk cerita hari ni.. Thanks sebab sudi baca blog FT ini. hee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu