Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Sunday, June 12, 2011

Hari Yang Sibuk Sudah Tiba Dalam Hidup Aku Kini

Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam satu Malaysia..

            Esok sekolah laa.. hehe Fiza sebenarnye suke tau pergi sekolah ni, Tapi part yang tak suka ni time dapat homework dan kerja-kerja yang agak susah.. hehe Fiza ni tak baik tau cakap macam tu.. hehe..Hari yang sibuk bakal menselubungi diri fiza ini. So fiza kena ar study rajin-rajin, supaya Fiza layak masuk ke menara gading, ini tanggung jawab fiza dan keluarga fiza pun meletakkan harapan tinggi pada fiza WALAUpun ade yang tidak menghargai diri fiza ini.


ini beg aku, ape macam lawa tak?? heheh 

Heheh.. bila aku datang kat sekolah kan, ramai cekgu cakap aku ni nak jadi bebudak sebab aku pakai beg ni macam budak-budak . heheh.. Sebab beg ni untuk budak-budak jep.. heheh! Nampak macam budak-budak kan? hahah. Nak wat macam mane dah aku suke beg ni, kan? Kalo orang dah suke , nak wat macam mana lagi.. hahah. Lepas ni aku masuk kelas dan terus belaja bab-bab yang baru dalam pelajaran nanti, add math,bio,chemis,physics,geo dan lain-lain lagi lah.. Hurm.. tak silap aku lepas ni gak kitaorg semua ade kior(err btol ke aku eja ni?) hahah! 

 Lepas ni jugek banyak lah aktiviti yang akan dijalankan disekolah itu, seperti hari koperasi, hari sukan dan bla,bla,blaaa... huhuh! Dan aku jugak akan banyak habis kan masa untuk buat kerja-kerja yang diberikan kepada aku. So lepas ni mabye aku tak banyak online,blogger dan pasal-pasal intenet ni. Fiza kena buat betol-betol sebab ini susah, dan ini untuk masa depan fiza tau.. hehe..

 Ucapan terakhir fiza lah kan, kepada sape-sape yang masih study-study kan. Korang belaja lah rajin-rajin ye, dan menaik kan lagi taraf dan nama negara kita ini . Sama-sama lah kita terus kan perjuangan untuk diri ini.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu