Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Sunday, June 5, 2011

Tension + Dilema =(

           Salam.. hai.. semua hari ni kita jumpe lagi.. hehehe.. sukenyer.. Tapi banyak nye halangan untuk aku hari ni. Masa aku kuar umah pun nampak bayangan dia lagi. Arghh!! Sakit jiwa aku sekarang ni.. Asyik-asyik dia,dia,dia, dan dia,,,,,!! Adeh pening akuh.! 

Ramai member-member aku cakap yang aku dah ANGGAU kan dia.. hmm..
Tapi sabar je ar.
Tiap-tiap hari nampak bayangan dia,
Terbayang kan jelingan dia,
Terniang-niang suara dia lagi dalam kepala aku ni.

Ya Allah tabah kan  hati aku ni. Aku mohon untuk menjadi manusia yang berguna dan aku nak berjaya macam orang lain. Takkan aku nak asyik ingat kan dia jer... aduhhh...

Nenek kesayangan aku pun dah letak harapan tinggi pada aku. Sebab kakak aku dah kecewa kan dia.Tapi aku x yakin. Aku memang tak ade keyakinan diri.

Tapi aku tak tahu samada perasaan aku ni betul atau pun tidak.. Tapi member-member aku semua perasan yang aku s*** dia. hmm,.. entah ar. :-( (susa-susa)


Ini gambar baru aku hehehe.. lawa x?? huhu.. fiz jangan riak fiza.. heheh
lol :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu