Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Wednesday, December 12, 2012

12/12/12

Assalamualaikum,salam sejahtera kepada semua!!

                            Alhamdulillah kita sudah sampai ke tarikh yang di impikan oleh semua orang dalam dunia ni, tapi semua ke? hahah itu tak kisah lah. yang penting tarikh yang bermakna ni kita nikmati sama-sama okeh!? huhu.

                             12/12/12 bersamaan 12 Disember 2012, ingat lagi masa kat sekolah dulu, ada yang cakap haa ni tarikh kahwin aku jangan lupa datang ye! Sampai sekarang habuk pun tak da.Haha Ye la tu smeua gurauan masa zaman sekolah, sekarang ni dah tak sekolah dah. Aduh bosan sangat-sangat duduk rumah ni. Nak ambil lesen kereta kena tunggu kawan huh ponek den ni haa.

                              Ada yang jangka kalau nak tarikh ni lagi kena tunggu seribu tahun lagi. Fuyoo masa tu cicit pun dah tak ada lagi dah atau bumi ini pun entah ada lagi, entah kan nya tidak. Ehh terlampau panjang pulak fikiran fiza ni.Tapi kita digalakkan untuk berfikiran jauh supaya perjalanan masa depan kita teratur dan mengikut pelan yang dah dirancang jangan pula kau dah rancang tapi tak ikut sudah ler. Huhu. Semakin hari semakin tua kita semua dan semakin dekat dengan perkara yang paling menakutkan iaitu kematian. Tapi itu semua perlu dilalui oleh semua manusia kan.

                              Ok lah kawan-kawan sampai sini saja lah untuk hari ni punya post. huhu. Bye. Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu