Tengok - Tengok

Mukadimah


Click here for Myspace Layouts

Followers Fiza Tiza

falling object love

Monday, July 18, 2011

Misi Piramid

Assalamualaikum. Salam Sejahtera. 

Entri kali ini pula fiza nak share ape yang fiza bace. Korang nak tahu tak ape yang fiza bace ni?! Ni haa, fiza ade bace satu novel ni! Novel ni ada lah sebuah novel yang menarik, kerana isi kandung nya yang agak berlainan sedikit dengan novel-novel sebelum ni yang pernah fiza baca la kan!Novel ini telah di karang oleh Ida Munira Abu Bakar.Bilangan muka suratnye adalah 330 muka halaman bercetak. 
Sinopsisnya fiza cerita kan sikit ea! Seorang anak muda yang bernama Zek yang tercampak ke dunia serba asing selepas membaca surat daripada ratu kecil. Dia mengembara mencari  kunci sepatah perkataan di setiap empat dunia cabarannya. Sekiranya berjaya, dia adalah wira dan berjaya membebaskan warga dunia itu dibelenggu kejajahan dan kezaliman kuasa jahat. Dia sana dia menjadi pecinta erti perjuangan dan hak kemanusiaan hidup di muka misi itu.

 Apa yang buat fiza tertarik sangat-sangat dengan novel ni,kerana jalan ceritanya yang menarik perhatian fiza dan pengambaraan yang hebat di dalam dunia asing yang sungguh mencabar. Memang lain daripada yang lain la senang cakap. Tak macam novel yang lain.Kalau nak tahu ape yang tejadi dalam nye . haa.beli buku ni, atau dapat kan nye di perpustakaan. hehe. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Singgah Jika Mahu